dilluns, 23 d’abril del 2018

UNA BONA FORMACIÓ SOBRE CONDUCTES


El passat 20 d’abril,  en Jordi Hernández, membre de la Fundació Carme Vidal i Xifre , ens va fer una formació al voluntariat de Càritas. 
El tema principal és

QUÈ S’AMAGA DARRERA DE CADA CONDUCTA?

Va ser una xerrada força interessant, ja que té molt a veure amb el meu projecte, en quant a com gestionar les emocions i conèixer la conducta dels infants.

El voluntariat va estar molt obert i vam participar molt, fent preguntes sobre alguns casos que es troben a l’aula i com gestionar, les rebequeries, les males conductes (...)

Encara van quedar molt punts a tractar, però per falta de temps en Jordi, no va poder acabar la seva exposició. El voluntariat, juntament amb el meu tutor, van coincidir en què es tracta d’un tema que els hi resulta molt interessant i aprofundir alguns aspectes tractats durant la formació.

Per tant, aquest curs, ha servit com a part introductòria al meu treball final del projecte, que engloba un dossier-exposició, sobre com fer front a determinades conductes, com motivar als alumnes, com tractar les emocions, com treballar la cohesió social entre el grup d’iguals, entre d’altres.

M’agradaria que li feu un cop d’ull al Power Point, que em va passar en Jordi Hernández , referent a la formació.


QUÈ S'AMAGA DARRERA DE CADA CONDUCTA? clica aquí.



Què us sembla? El trobeu interessant? 


Espero rebre els vostres comentaris...






















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

PRACTICUM II PSICOPEDAGOGIA// ENQUESTA VOLUNTARIAT Benvolgut/da voluntari/a La següent enquesta, forma part d’un projecte de treba...