diumenge, 25 de març del 2018

PRESENTACIÓ


Benvolguts companys i companyes al meu blog de psicopedagogia.

Primer de tot, em presento, em dic Raquel i sóc de Blanes (Girona), un poble costaner de la Costa Brava.
En aquest diari de pràctiques, trobareu tot un conjunt d’experiències i reflexions sobre la meva estada de pràctiques. 
Ja podem dir que...això ja està fet!!! Ara es l´hora de posar a la pràctica tot allò après al llarg de la llicenciatura i gaudir molt de l’experiència.

El darrer pràcticum, el vaig realitzar a una escola privada, en la població de Girona, però per motius personals  (he tingut bessons),  he decidit canviar l’àmbit d’intervenció.
He escollit l’àmbit socioeducatiu i comunitari, en concret a Càritas Interparroquial Blanes. 

Sóc mestre d’Educació Infantil i primària, i m’agradava la idea de fer intervencions de caràcter social, de sempre m’ha cridat l’atenció i estic molt motivada de poder engegar aquestes pràctiques i portar-me una bona experiència.
El meu treball serà d’assessorament a personal voluntari, en el SIE (Servei d’Integració Escolar) i analitzar les dificultats d’aprenentatge que poden sorgir en alumnat amb risc d’exclusió escolar o immigrant. 
Més endavant us ensenyaré detalladament com està organitzat el meu pla de treball i les fases a desenvolupar. 





continuem...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

PRACTICUM II PSICOPEDAGOGIA// ENQUESTA VOLUNTARIAT Benvolgut/da voluntari/a La següent enquesta, forma part d’un projecte de treba...